piątek, 5 lipca 2019

URLOP :)

Kochani, właśnie dziś rozpoczynam Urlop :) Tydzień, ale jednak mam :)
Jutro jadę do moich rodziców. Cieszę się bardzo, gdyż rzadko do nich jeżdżę. Fakt to nie daleko, bo w Lipkach Wielkich, ale jak mam czas wolny od pracy, to jestem tak zmęczona tygodniem pracy i zajęciami poza nią, że odpoczynek we własnym domu jest mi bardziej potrzebny.
Już mam plan-przesiedzieć z Mamą na długich rozmowach, czy odpoczywać na ogrodzie. Spacery, nawet powiedziałam sobie, że umyję Tacie samochód, bo sprawia mi to ogromną frajdę. Fakt jak sprawdziłam dziś prognozę pogody na przyszły tydzień to jutro, wtorek i środę ma padać :(  Ale to nic, będę w domu. Na pewno odpocznę :D
 Mój rodzinny domu zaczyna się od dużego ogrodu. Wcześniej były tam warzywa, owoce, a teraz – drzewka owocowe i kwiaty. Moi rodzice uwielbiają spędzać czas w ogrodzie, zachwycać się każdą roślinką. Posadzili je własnymi rękami, a teraz patrzą w zachwycie, jak rosną. W moich oczach są prawdziwymi gospodarzami. Na zdjęciu to nie ogród moich rodziców, lecz podobny.
Może i do braciszka podjadę... Covboj dam znać, jak nadciągać będę :D
Fajnie tak czuć, że do pracy móc iść nie muszę, choć lubię swoją pracę.
 Pozdrawiam Wszystkich z obiektu na jakim pracuję :D :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz