środa, 5 czerwca 2019

Sałatka na luzie: By nie poszło w d.. :D

Kochani :)
Na moim blogu dodaje przepisy kulinarne na różne pychota, które wymyślam sama, gdzieś dojrzę albo usłyszę o danym przepisie. Najpierw sama go robię, próbuję a potem na blogu polecam innym. Wczoraj na przykład byłam w pewnym biurze, i tam koleżanka robiła sobie akurat przekąski do zjedzenia. Podeszłam bliżej i zauważyłam, produkty na stole. Pytam się Agnieszki:
-Co to będzie?
Na co Aga odpowiedziała żartem:
-Coś dobrego, by nie poszło w du.. :)
Zobaczyłam: mix sałat, grzanki, pomidory koktajlowe, ser mozzarella, orzeszki nerkowe,gruszkę, szynkę w plastrach.Sos włoski, olej. Wszystko to jest do kupienia w Biedrze.

Dziś zrobiłam sobie na śniadanko. Pychotka! :)
Mówiłam Agnieszce, że zrobię ten przepis i wrzucę na bloga. Z dosłowną na luzie nazwą :D
Więc, zrobiłam, oceniłam i polecam :)

ps. Pamiętajcie, sos mieszamy z 3łyż. wody i 3łyż. oleju :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz