środa, 29 maja 2019

Spotkanie z Kobietą Aktywną :)


Kochani :) Pierwszy raz byłam na takim spotkaniu z kobietami. Było naprawdę znakomicie. Bawiłyśmy się super. Były tańce, kawa, pyszne sery i rozmowy. Spotkałyśmy się w Kiełpinie nie daleko Gorzowa, na farmie 'Na górce', u Pani Jadwigi Czerwczak, która wraz ze swoją rodziną właśnie przyrządzają te pyszne Sery z mleka Owczego, Krowiego i Koziego. Są naprawdę niesamowite!


Podzieliłam się również moim marzeniu w sprawie książki. Te cudowne kobiety, od razu miały pomysły na to jak mi pomóc by zorganizować, zbiórki na cel wydania książki na papier. Ale by to zrealizować trzeba wszystko dopracować jeszcze. I na pewno się uda! :)

Naprawdę dziękuję Asi Owczarek, raz jeszcze, że mogłam uczestniczyć w takim spotkaniu. Mam nadzieję, że czas mi pozwoli na to bym mogła spotkać się z Wami raz jeszcze.

A teraz pokażę kilka zdjęć z tego spotkania. Będzie można na nich zobaczyć jak fajnie się bawiłyśmy. I mam nadzieję, że będzie nas więcej :)








 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz